Προβλήματα με το νέο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (Microsoft exchange) και πως επιλύονται
- 1. Δεν λαμβάνω νέα email
-
Ελέγχω μήπως το Outlook εμφανίζει κίτρινο θαυμαστικό
ή σφάλμα (κάτω στο κέντρο ή δεξιά). Αν ναι, τότε κάνω επανεκκίνηση του Outlook και αν το πρόβλημα παραμένει κάνω επανεκκίνηση στον ΗΥ.
- 2. Δεν μπορώ να δω παλαιότερα emails
-
Επιλέγουμε Αρχείο → Ρυθμίσεις λογαριασμού → Ρυθμίσεις λογαριασμού, κάνουμε κλικ στο λογαριασμό μας (Exchange) και πατάμε το κουμπί «Αλλαγή». Έπειτα επιλέγουμε το χρονικό διάστημα για το οποίο θέλουμε να βλέπουμε την αλληλογραφία μας (σύροντας τη μπλε χειρολαβή).
- 3. Δεν λαμβάνω κάποια email
-
- Ελέγχω το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας
- Ρωτάω αυτόν που μου το έστειλε αν έγραψε σωστά το email ή αν του γύρισε πίσω κάποια απάντηση ότι δεν παραδόθηκε
- 4. Δεν αποστέλλονται κάποια email
-
Ελέγχω αν ο προεπιλεγμένος λογαριασμός αλληλογραφίας είναι ο σωστός (Exchange)
- 5. Με μπερδεύει το γεγονός ότι βλέπω τον παλιό και τον νέο λογαριασμό με το ίδιο όνομα
-
Συνίσταται μετονομασία του λογαριασμού και του αρχείου δεδομένων ώστε να ξεχωρίζουν και μεταφορά των emails από το παλιό στο νέο. Έπειτα μπορεί να αφαιρεθεί με ασφάλεια ο παλιός (POP3) λογαριασμός. Για βοήθεια επί της διαδικασίας παρακαλώ στέλνετε αίτημα στο https://helpdesk.apdkritis.gov.gr
- 6. Δεν λειτουργούν οι κανόνες αλληλογραφίας
-
- Τους δημιουργώ στο Online περιβάλλον και έπειτα ελέγχω αν λειτουργούν. Συνήθως το πρόβλημα λύνεται με κατάργηση και δημιουργία εκ νέου του λογαριασμού του χρήστη μέσα στο Outlook.
- Αν το πρόβλημα παραμένει στέλνετε αίτημα στο https://helpdesk.apdkritis.gov.gr
- 7. Έχω κοινόχρηστο mail (π.χ. ydata, pexo, tde, allodap κλπ) και όταν στέλνω ή σβήνω δεν πάνε στα Απεσταλμένα/Διαγραμμένα του κοινόχρηστου γραμματοκιβωτίου
-
- Ελέγχω αν πάνε στα Απεσταλμένα/Διαγραμμένα του κανονικού μου γραμματοκιβωτίου. Αν ναι, ελέγχω στο Online περιβάλλον ότι όταν στέλνω ή σβήνω τα μηνύματα πάνε εκεί που πρέπει. Συνήθως το πρόβλημα λύνεται με κατάργηση και δημιουργία εκ νέου του λογαριασμού του χρήστη μέσα στο Outlook.
- Αν το πρόβλημα παραμένει στέλνετε αίτημα στο https://helpdesk.apdkritis.gov.gr
- 8. Δεν βρίσκω τις παλιές επαφές μου
-
Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να μεταφερθούν από τον παλιό λογαριασμό στον νέο ώστε να τις βλέπουμε (αν δεν τις βλέπουμε) και να τις έχουμε πάντα και από παντού διαθέσιμες. Για βοήθεια επί της διαδικασίας στέλνετε αίτημα στο https://helpdesk.apdkritis.gov.gr
Αν συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την αλληλογραφία σας, θα πρέπει να συνδεθείτε στο online περιβάλλον του Outlook με τους κωδικούς σας (https://outlook.office.com/mail/) ώστε να συνεχίσετε την εργασία σας. Έπειτα μπορείτε να στείλετε αίτημα στο https://helpdesk.apdkritis.gov.gr ώστε να επιλυθεί το ζήτημα σας.
Επίσης συνίσταται αυστηρά, μέσα από το Online περιβάλλον του Outlook (https://outlook.office.com/mail/) να αλλάξετε (αν δεν το έχετε ήδη κάνει) τον κωδικό σας (πατώντας πάνω δεξιά προβολή λογαριασμού και επιλέγοντας από αριστερά “Κωδικός πρόσβασης”) ώστε να τον γνωρίζετε μόνο εσείς. Σε περίπτωση που δεν τον θυμάστε, με αίτημα στο https://helpdesk.apdkritis.gov.gr μπορούμε να σας τον αρχικοποιήσουμε εκ νέου.